محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

نی نی من

7 ماهگی - سه شنبه بازار

1392/11/20 12:17
نویسنده : مامان نفیس
227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تازه از حموم اوردمت و تو خیلی ناز خوابیدی

خیلی شیطون شدی مامان

امروز توی پوشکت یه دونه مروارید پیدا کردم باورم نمیشد واقعا معجزه رو به چشم خودم دیدم!

تو چطوری اونو قورت داده بودی؟!!

کلی از خدا ممنون

ظهر بردمت بیرون با هم رفتیم سه شنبه بازار

چقدر تغییرات کرده بود

واست اتاقت یک استیکر کارتونی خریدم خیلی ناز و منتظرم بابایی از سر کار بیاد و با او بدم تا بچسبونتش

تازه کلی هم ذوق کردم چون می خواستم همینو اینترنتی سفارش بدم دیدم نوشته 35 هزار تومن و من با 10 هزار تومن خریدمش

ههه

داشتیم میومدیم که دیدم یه چیز سفید رنگ شبیه کفش های مامانی بافت جنابعالی روی کاپوت یه پیکانه

برای دومین بار یه لنگه از کفشات گم شده بود

و البته یکی پیدا کردش و گذاشتش روی کاپوت منم اون یکی رو هم از پات دراوردم و گذاشتم توی کیفم راستش ترسیدم گمش کنی آخه خیلی دوسشون دارم مامانی بافته واست کلی هم خودش ذوق کرده

 

ساعت ده و نیم شبه و هنوز بابایی نیومده من منتظرشم.

 

فعلا بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد