محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

نی نی من

7 ماهگی - واکسن و دندونی

1392/11/20 12:18
نویسنده : مامان نفیس
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونم

چند روزه که قدم گذاشنی توی دنیای 7 ماهگیت

امروز بیست و یکم هست و من هجدهم برای واکسن شش ماهگیت بردمت مرکز بهداشت

کمی گریه کردی فدات بشم دلم کباب شد

به قول مامانی الهی بشکنه دستشون که بچمو آمپول میزنن.

 

 

 

الان دیگه توی روروئکت می تونی قشنگتر بشینی و پاهات هم کم  و بیش میرسه زمین با اون دمپایی کوچولوی نازت یکم می تونی روروئکت رو اینطرف اونطرف کنی و به قول خاله همه دنیای اتاق ها رو ببینی

 

الان هم که خوابیدی تلافی دیشب که خوابت نمی برد و اونقدر سرحال بودی که نگاهت می کردم قهقهه می زدی از خنده. منم دلم نمی اومد بخوابونمت تا نگاهت می کردم از ته دل می خندیدی. دیشب بابایی دندونی که تازه یکم معلومه داری درمیاری و نشونم داد منم از خوشحالی واست ضعف کردم

 

مامان خوشگلم امروز کلی حبوبات خیس کردم، بابایی هم قراره قلم بگیره تا واست دندونی بذاریم

 

اینم عکسهای خوشگلت:

 

 

 

 

اینم عکس دندونیت که مامانی برای دوستای بابایی درست کرده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد