محمد حسینمحمد حسین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

نی نی من

6 ماهی - شیطونی

1392/10/11 0:19
نویسنده : مامان نفیس
132 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز محمدحسین خیلی شیطونی کردی

من ظهر خوابم میومد تو هم هی شیر می خوردی تا می خواستی بخوابی امیرعلی گریه می کرد بیدار می شدی

بعد هم که... جیش کردی و من در حالیکه خیلی زیاد خوابم میامد به ناچار بردمت عوضت کردم

البته بازم نخوابیدی و مدام غلط می خوردی این طرف و اون طرف و من واسه اینکه سرت نخوره به دیوار یا در هی بغلت می کردم و میذاشتم توی رختخوابت اما تو با کمـــــــال خیرگی به من نگاه می کردی و حنده های بلند می کردی

منم نمیدونستم بوست کنم ازین شیرین کاریات یا هرس بخورم

فدااااات پسر خوشملم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان فنچی
9 دی 92 22:07
خدا حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد